... تلخ مثل عسل

بی شک می توان روزهای تازه ای رقم زد ...

... تلخ مثل عسل

بی شک می توان روزهای تازه ای رقم زد ...

من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین ...


من نه بهشت می خواهم

نه آسمان

و نه زمین ...

بهشت من ، زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست که در آغوشم به خواب می روی

من مادرم

همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی شدنش را ...

من هیچ نمی خواهم هیچ ... هیچ روزی به من تعلق ندارد ، همه روزها ، ساعتها و ثانیه های من تویی و من دستت را می گیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است . بر تو و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من

با اختیار به عشق

تو را به این دنیای پر آشوب

خونده ام ...

 این بار هم می دانم حجم  لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد ...


عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

تولدت مبارک عشقم



عکس و تصویر دخترم هستن


+ آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.